Oves plan.

Elin har frågat en duktig ryttare vid namn Felicia om hon vill tävla Ove. Felicia är yngre än mig så därför frågade elin henne om hon vill börja tävla honom så han får komma ut på riktigt. Därför har vi gjort ett ryttarbyte till i helgen på Rånäs istället för mig på Oves rygg kommer Felicia att rida honom. Planen är lite väl en chansning men vi tänkte försöka kvala honom till ungponny SM som Casanova har kvalat in till, ungponny går samtidigt som stora SM och då måste man vara max 14 för att rida och jag är ju 15. Felicia rider Backens Lotus och tävlar mot mig och OJOJ.
 
Vi kommer att åka på två tävlingar denna helg och sedan en i lindköping för att försöka kvala, två kval över 64% är det som gäller. Håll tummarna! Som Elin brukar säga, chansar man inte vinner man aldrig!
 


1 Kommentarer till "Oves plan."

Alva Skriver:

Linköping eller Lidköping? :)

Svar: lin ;)
Lina Dolk

2012-07-10 | 13:40:27
Blogg/Hemsida: http://ungatavlingsryttare.blogg.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0