plastrong

Fråga: har du något bra tips på vart man kan köpa fina plastronger? :)
och en sak till, för ett tag sedan har jag för mig att du sa att man kunde ge hästen ett grönt äpple innan man tränsar, varför de?
eller har jag bara fått för mig att du har skrivit de? :P
 
Svar: Mina som jag använder har min mamma sytt :P Skulle ni vara intresserade om jag gjorde en tävling och någon kunna vinna en som mamma syr? Ska prata med henne först. Kul att ha en egen som ingen annan har.
Vi ger alltid grönt äpple innan vi tränsar, hästarna skummar fint när de har fått det =) Och domare gillar skum och tillfredsställda munar. Sedan så älskar våra hästar gröna äpplen så de är mer än nöjda :P Känns alltid bra att ge något gott innan så man "smörar" lite för dom. Jag springer också bättre om jag får lite godis hehe.
 
Här är mina två plastronger som mamma har sytt.
 
 


5 Kommentarer till "plastrong"

Camilla Skriver:

Absolut, jag skulle lätt vilja vara med och tävla om en plastrong! :D

Svar: kul! får se om några fler är sugna =)
Lina Dolk

2012-07-22 | 18:51:24
Blogg/Hemsida: http://camillaerikssons.blogg.se
Hanna Skriver:

Låter som en jättefin tävling!

Svar: Ska fixa det ;)
Lina Dolk

2012-07-22 | 21:45:19
Blogg/Hemsida: http://dressyrfux.blogg.se
Anonym Skriver:

Joo vilken jättebra idé! :D Hoppas din mamma också gillar den ;). Tack för en inspirerande blogg :D

Svar: hon är nog med ;) tack snälla!
Lina Dolk

2012-07-22 | 23:20:07
Anonym Skriver:

Man kan beställa superfina plastronger m.m http://equidesign.dinstudio.se/gallery_26.html samt att man får de någolunda snabbt! :)

Svar: ja det är väldigt fina! =)
Lina Dolk

2012-07-23 | 10:05:21
Maja Skriver:

Jag skulle också vilja vinna en sån! De är jättefina! :D

Svar: Ska prata med mamma ;) tack!
Lina Dolk

2012-07-23 | 11:14:17





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0