Svar på frågot

fråga: Hej Lina! Jag har 4 frågor som jag hoppas att jag kan få svar på ;) 1. Hur länge hade du tänkt ha kvar alla dina hästar? Ska du ha kvar dem tills du fyllt arton?
Svar: Jag kommer ha OJOJ kvar tills jag är 18, han lär mig nya saker varje dag och jag älskar denna häst!Casanova är till salu och Sir Owein kommer vara till salu senare, inte ännu.
 
2. Om du säljer någon, har du tänkt att köpa en till eller ska du satsa på de du har då?
Svar: Hehe det vet man aldrig, men vi gillar ju projekt och oftast blir stallet fullt utan att det var meningen ;)
 
 3. Hur kommer det sig att du bara har valackar?
Svar: Det har bara blivit så, har fallit för dom hästarna, har inget emot ston! =)
 
 4. Vad har du för stövlar? tyckte de var snygga! ;) Grattis till placeringarna till helgen! Du har en väldigt bra och fin blogg! :)
Svar: Tack! Har et bara köing men ska bli nya då mina är trasiga och jag red med tejp ihelgen haha
 
 


1 Kommentarer till "Svar på frågot"

Pia Skriver:

Du vet att det kommer att bli någon slags 16 års gräns på ponny 2014?:) älskar din blogg

Svar: Ja det är ju redan det utomlands. Så det visar sig hur det blir här sedan. Rolig att du gillar bloggen!
Lina Dolk

2012-07-31 | 10:32:26





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0