Träns

Något som vi måste göra är att köpa nytt träns till Ove och E-type. Har tittat runt lite på Hööks och dom har väldigt fina träns faktiskt!
 
 
 
Men hur snyggt hade det inte varit med ett rundsytt träns ifrån Otto Schumacher med lack och ett glittrande pannband! Men pengarna kommer inte flyggandes bara för att man vill! Men det kanske finns något snäll läsare som vill sponsra mig men 4 OS träns?? ;) Haha!
 
Titta vad snyggt!!!!!!!
 
 
 
 


2 Kommentarer till "Träns"

Maja Skriver:

Om du kollar efter träns så vet jag att Hööks kommer få in 2 väääldigt fina träns! Ett i lack och ett som är ungefär likadant som det på bild nummer 2, fast med ett pannband som är likt otto schuttermans. De finns några halvbra bilder här: http://www.hippson.se/blogs/cissirules/sneak-peak-hooks-aw2012-13.htm =)

Svar: åh det ska jag kolla upp, tack!
Lina Dolk

2012-07-09 | 19:29:42
Anonym Skriver:

Hej!! Grattis till alla placeringar:)
Sen så undrar jag vart lackade tränset ,sist på ,otto schuttermans var man kan köpa det och hur mkt det kostar::) Var ju ssuper fiiiint :) Tack o hej

Svar: det finns i de flesta hästaffärer men är dyra, in och kolla på nätet och titta runt lite. men galet snygga! :P
Lina Dolk

2012-07-09 | 21:36:07





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0