100 gånger bättre

Oj Oj var så mycket finare idag! Det var bara jag som skulle skärpa mig och värkligen rida, och på slutet var han sitt rätta jag ingen! Imorgon åker jag och Oj Oj till Brolöten igen, HÅRD
TRÄNING!!
 
Oj Oj har två hårda veckor framför sig nu:
 
Tisdag: Brolöten
Onsdag: Brolöten
Torsdag: Brolöten
Fredag: Tävla
Lördag: Tävla
Söndag: Tävla
Måndag: Vila
Tisdag: Dressyr hemma
Onsdag: Brolöten
Torsdag: Brolöten + att vi åker ner till Skåne
Fredag: Tävla (ponnyderbyt)
Lördag: Tävla (ponnyderbyt)
Söndag: Tävla (ponnyderbyt)
Måndag: VIIIILLLLAAA!!!
 
Casanova fick sig ett hård dressyrpass idag! Han var fin men väldigt pigg! Hoppas han är lugnare imorgon då det är kvällstävling för Ove och Casanovas del. Ove: LB:1 Casanova LA:1
 
Gårdagens ouflit: BRUN!!
 
 
 
 


1 Kommentarer till "100 gånger bättre"

Jenny Skriver:

Kan inte du berätta om din och Prims tid ihop? Hade varit sååå kul att läsa!!!:DD

Svar: ordnar ett inlägg om det ;)
Lina Dolk

2012-06-25 | 21:44:56
Blogg/Hemsida: http://JEdressage.blogg.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0