Bästa Emelie

Idag var OJ OJ superfin! Emelie red honom och hon var nöjd hon med =) Kul hon är petig ska ni veta ;)
 
Nu innan derbyt som jag skrev tidigare så är det extra hårdräning med OJ OJ på Brolöten. Jag är så glad att vi har så nära dit (cirka 15 min med bil) och att Emelie är så engagerad som hon är. Hon vill till varje pris att det ska gå bra för mig och OJ OJ. Och jag litar till 100% och följer hennes råd slaviskt för att komma på rätt väg. Fast ibland får Emelie tjata lite på mig för att jag ska verkligen ridaaaa inte åka, hehe. Har valt att ta bort anmälan till Rånäs för OJ OJs del, han kommer istället tränas under den helgen och Ove får åka själv dit. Vill kunna träna hårt inför SM istället och har valt att åka till Jönköping endast. just nu reserv i tre klasser men jag är med i kuren iaf.
 
 
Följ Emelie här: http://blogg.agria.se/emeliebrolin/
 
 
 


0 Kommentarer till "Bästa Emelie"






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0