Casanova fredag

Bilder på fina Casanova, kommer upp på OJ OJ senare. Håll tummarna nu för mig är ni snälla :)
 
 
Bilder ifrån fredagen
 
 


2 Kommentarer till "Casanova fredag"

Matilda syren Skriver:

Så fin han är! Grattis till ett så bra jobb med honom! Du är riktigt duktig lina! :D ponnyn som kom trea på sista bilden är min gamla ponny<3 lycka till i framtiden Lina! Du kommer komma lååångt!!
Ps. Tack så mycket för hårnätet, det var super fint! ;)

Svar: Tack snälla, älskar denna ponny så hoppas vi hittar någon bra liten ryttare kan ta över honom snart. Kul att hårnätet funkade! KRAM
Lina Dolk

2012-06-30 | 10:23:02
Emma Skriver:

Han är riktigt fin! Jag har inte koll på det här med tävlingar och sånt, men man får väl inte(?) ha lindor på hästens ben in på banan? Och sen har jag ett litet önskemål! ;) Kan du visa när du lindar E-Types ben? Helst att det skulle vara på honom i sånna fall för han har längre ben och är stor häst! Du har en helt underbar blogg!

Svar: Helt rätt, när du är på banan får du inte ha varken skydd eller lindo, men på framridningen får du ha det =) Det kan vi ordna, kul att du gillar bloggen =)
Lina Dolk

2012-06-30 | 13:44:56





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0