dålig träning

Tränade OJ OJ på Brolöten för Emelie, en av de sämre träningarna på mycket länge =( Blir så less när man får dessa träningar emot sig. OJ OJ vart rädd i början av träningen för att Chrille vattnade, och då utnjyttjar OJ OJ det lite för att komma undan arbete resten av passet, och när han väl börjar kan han faktiskt bli riktigt grisig. Det som har gått så bra nu ett tag. Men bara att ta nya tag imorgon! Elin får hjälpa mig och imorgon ger jag mig absolut inte innan han är helt igenom.
 
Något jag måste bli bättre på är att när dessa dåliga pass kommer är att verkligen rida igenom dom och inte bli passiv och sluta rida. Då om någon gång måste jag verkligen RIDA och inte ge mig.
 
 
 


0 Kommentarer till "dålig träning"






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0