Detta ständiga pakande!

Känns som att mitt liv består utav att packa ;)

Packa till träning, packa till tävling, packa till sommarstugan, packa till träningsläger, packa till meeting och så måste jag ju packa ur alla gånger också! Hinner ju inte packa ur det en innan jag börjar på att packa en annan väska! Synd att mamma inte tog hand om min tvätt, hehe då hade hon haft lite att göra eftersom att jag tvättar mina vanliga kläder, mina hästkläder och hästarnas benlindor, täcken och shabrack! ( tur att pappa inte läser min blogg, jag tvättar hästsaker?? nej inte alls ;)

Nu har jag iallafall packat ur ifrån tävlingen och packat i Oj Ojs saker och packat till mig, för tidigt imorgon drar vi till Brolöten för två dagars hård träning :D E-type följer också med på denna tripp!


1 Kommentarer till "Detta ständiga pakande!"

Maja Skriver:

Gud så söt bild !! :D

Svar: =)
Lina Dolk

2012-06-27 | 00:56:44
Blogg/Hemsida: http://majawallstrom.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0