Falkenberg

Ihelgen är det tävlingsfritt, vilket betyder full träning för alla hästarna!De ska få gå riktigt hårt denna helg hade jag tänkt, hela högen :)

Nästa tävling blir den 10e juni, alltså nästa söndag. Det blir Oves tur att få gästa banan efter att inte ha tävlat alls detta år. KUL! Startar en LB:1 när Järna Ridklubb håller i lokaltävling. Som ni vet är ju mitt mål att kvala till Falkenberg med honom.

För mer info hittar ni det här om finalerna http://www.ungponny.se/folder.pdf

Någon av er som försöker kvala till detta? Gäller ju både hoppningen och dressyren :)

Bilder sen senaste tävlingen Ove var med på. Tror det var i oktober, länge sedan! Äntligen är det hans tur :)



4 Kommentarer till "Falkenberg"

Isabella T :) Skriver:

Jag bor i falkenberg! Då kan du ju hälsa på mig?? :d haha :)

2012-06-01 | 17:00:33
stina Skriver:

kan du skriva hur du tycker järna ridklubb är som tävlngsplats?

2012-06-01 | 17:36:34
Blogg/Hemsida: http://storkulls.devote.se
stina Skriver:

jag ska också tävla där på söndag, jag ska rida L:c1 på Englas cezar, så hål utkik.=)

2012-06-04 | 17:35:33
Blogg/Hemsida: http://storkulls.devote.se
Anonym Skriver:

Va där med min d ponny som segrade 5 års campionatet och kom 3 föra året en väldigt spånande tävling eftersom det är hoppning och dressyr och så fina ponnysar ochså om man inte har någon ponny som ska tävla är det kul att bara åka och kolla tack för värdens bästa blogg lina och lycka till !! Och så grattis för reserv platsen du är så värd den !! <3

2012-06-04 | 22:11:52





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0