fem hästar

Eftersom att jag hade en helt vilodag igår ifrån allt som hade med stall och hästar att göra så har jag lite att ta igen idag, fem hästar ska tränas! två klara  tre kvar.
 
Nido- Dressyr, red igenom LA:1 gick bra!!
Sir Owin- longerade, lite stel i början men kom igenom fint i slutet
 
de andra ska
OJ OJ -Ridas ut
Casanova- dressyr
E-type - longeras
 
Hörs om några timmar :) 
 


1 Kommentarer till "fem hästar"

Emma Skriver:

Hej Lina! Grattis till alla framgångar;)
Jag undrar vad du har för tema på ditt kurprogram på Oj Oj?
Tack för en bra blogg, tacksam för svar!;)
Ha det bra!

Svar: Tack så mycket! Jag har Disney tema genom hela programet! Jag tycker låterna passar in väldigt bra på Oj Oj ;)
Lina Dolk

2012-06-23 | 18:36:19





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0