Galoppökningar

Sådärja, tre hästar är tränade och jag är iväg nu på paddling! Vi ska paddla med klassen och övernatta, spännande. Hoppas det inte regnar eller att vi slår runt med kanoten :P

OJ OJ  börjar gå riktigt bra nu, mycket finare i handen och mer lösgjord. Han har helt otroliga galoppökningar, men jag har haft problem nu den senaste tiden att när jag ska tillbaka honom i övergången så byter han. Han är ruskigt snabb när han gör det så jag har inte hunnit med. Men nu de senaste dagarna har vi tränat massor på dom, och jag ställer helt enkelt lite extra inåt och då är det svårt för han att byta.

Det är mer jag som ska tänka tanken att hålla ställningen, det är så lite som behövs på denna  nivå så man får itne göra för mycket. Svår avläsning. Men vi fixade det riktigt bra idag! :D

Ha grejat några tidsinställta inlägg, annars får ni några ifrån mobilen ifrån paddlingen.



0 Kommentarer till "Galoppökningar"






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0