Godmorgon

Godmorgon!
Casanova är tränad och han fick gå ett dressyrpass, var väldigt pigg i början och fokusen låg inte helt på mig men mot slutet blev han fin! Släppte sedan utan han, OJ OJ och E-type i hagen och tog in Nido & Ove. De både ska få gå ett dressyrpass.
 
Ska sedan packa ihop Nidos saker samt smörja av sadel&träns då han ska åka hem igen imorgon, vad fort dessa 5 veckor har gått! Känns bra att "låta" han åka hem igen då han har haft riktigt bra träningsveckor här och vi har passat varandra bra.
 
Varför går det inte längre ladda upp videos ifrån videofyme sedan den nya blogg.se kom? Har ni haft problem med det? Jag förstår inte hur man ska göra. Har några filmer jag vill ladda upp här i bloggen.
 
En bild på min förra b-ponny, fina Prim!
 
 


2 Kommentarer till "Godmorgon"

Vilma Skriver:

Har viktor i ponnyakuten ridit/köpt den hästen?:)

Svar: ja det har han =)
Lina Dolk

2012-06-24 | 18:04:55
Pernilla Skriver:

Åh vad liten du ser ut att vara på bilden :) Det måste vara några år sedan va? Söta fina lilla prim :D

Vi syns imorgon :)

Svar: hehe ja några år sedan ;) Det gör vi! sakerna är putsade och packade!
Lina Dolk

2012-06-24 | 21:30:20
Blogg/Hemsida: http://pernillaodlund.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0