OJ OJ seger lördag

Nej nu ni, vi slog till med en seger till., OJ OJ vill ju inte vara sämre än Casnova så han ville också ha en blågul till idag =) 66,3% i FEI Mästerskap.
 
Tack snälla inger alice och Emmy för allt idag!
 
OTROLIGA HÄSTAR!
 
Snart åker vi hem för att återigen packa om inför morgondagen, då gäller det. Ledning med båda hästarna i de olika cuperna. Kan det hålla hela vägen? Hoppas, vi laddar för det och sen ser vi vart vi hamnar.
 
Har nu ridit 6 av mina 8 starter denna vecka och samtliga hästar har gått ur sina klasser med segern i sin hand. <3 Jag lever i en drömvärld.
 


6 Kommentarer till "OJ OJ seger lördag"

Lina Skriver:

Hej, vad är Ove för ras och hur hög är han? :)

Svar: Hej! en b-ponny 129 cm =)
Lina Dolk

2012-06-30 | 19:57:53
camilla, Skriver:

grattis!! :)
supermysig bild också!

Svar: tack ! =)
Lina Dolk

2012-06-30 | 19:59:55
Blogg/Hemsida: http://camillaerikssons.blogg.se
Emma Skriver:

Man kan inte säga något annat än grattis! Ni är helt fantastiska! Vad ni presterar!

Svar: Mina hästar är fantastiska, tack snälla!
Lina Dolk

2012-06-30 | 20:39:13
Ebba Skriver:

Så roligt! Vad duktiga ni är!! Grattis :)

Svar: SUPERKUL, tack!!
Lina Dolk

2012-06-30 | 20:41:32
Blogg/Hemsida: http://ebbamarialouise.blogg.se
elise Skriver:

det betyder ju att du är BÄST helt klart!! :D

Svar: haha tack =)
Lina Dolk

2012-07-01 | 09:14:59
Blogg/Hemsida: http://eliisevogniild.blogg.se
Fanny A Skriver:

Grattis! Vad duktiga ni är!

Svar: Han är bäst min OJ OJ , TACK!
Lina Dolk

2012-07-01 | 10:10:08





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0