Pigga, fina hästar.

Ove: Började sommarlovet med att rida en pigg men fin Ove! Jag ville att han skulle lägga all sin energi på att vara snabb på hjälperna och snabba ben, inte springa så fort som möjligt! Han gjorde det bra och blev jättesvettig!


Nido: Sedan var det Nidos tur! Ida (hovis) var har tidigare idag och slog på en tappsko, så jag tog det lung med honom och tränade mycket på övergångar, det måste han bli starkare i men det går framåt!! Han lär sig fort.
 

Casanova: Vi hade en mysig tur först ut en sväng i skogen, men det var så mycket mygg så jag tog en kortare tur och red ett tag på ängen också!

Oj Oj: Eftersom att Elin är i huvudstaden över helgen så joggade jag Oj Oj i en rund och låg form. Jag vill inte ta upp han i den höga om ite Elin är med. Han var också pigg, men som en gummiboll! Snabba ben, fin i sidorna och lyssnade på mig! Precis som jag vill ha honom!  
 



1 Kommentarer till "Pigga, fina hästar."

Felicia Skriver:

Kan inte du göra ett inlägg med vilka bloggar i följer? Skulle vara jättekul!

Din blogg är bäst, keep it up!

Svar: svarat i inlägg, tack!
Lina Dolk

2012-06-15 | 22:31:00





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0