Ponnyderbyt

Hur många ska till Ponnyderbyt? =D

Jag ska ha med mig OJ OJ och starta stora rundan, fei klasserna och även Casanova ska få följa med och gå La klasserna. Roligt att ha med mig båda.

Derbyts hemsida:

http://www.svensktponnyderby.se/



En månad kvar!

Dessa ska döma dressyren hehe många för att få ihop hela meetinget med så många kalsser.

Överdomare: Birgitta Ernblad, .
Dressyrdomare: Maria Carlsson, .
Dressyrdomare: Pia Sohl, .
Dressyrdomare: Monica Pehrsson, .
Dressyrdomare: Gisela Bromée, .
Dressyrdomare: Marie Christensen, .
Dressyrdomare: Ditte Egholm, .
Dressyrdomare: Eva Andersson, .
Dressyrdomare: Anna Pålsson, .
Dressyrdomare: Kristina Vaissi, .
Dressyrdomare: Maria Håkansson,



2 Kommentarer till "Ponnyderbyt"

elise Skriver:

Jag ska dit! :D fast jag ska hoppa, men men ;))

2012-06-13 | 13:57:23
Blogg/Hemsida: http://eliisevogniild.blogg.se/
Tina :) Skriver:

Jag ska dit och rida lilla rundan i dressyr på d-ponny :)

2012-06-13 | 20:22:53





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0