Städning av sadelkammaren!

Nu ska jag ut och göra iordning Nido, han ska ridas!

Sen ska sadelkammaren städas och senare åker jag med Oj Oj till Emelie! Men därimellan ska jag in till Eskilstuna för att ta mina sprutor!
 
 


2 Kommentarer till "Städning av sadelkammaren! "

Alva Skriver:

Vad är det för sprutor som du tar så ofta?

Svar: Har stor allergi mot gettingar, så tar för att vänja kroppen. Hoppas snart jag slipper ta flera! =(
Lina Dolk

2012-06-20 | 09:27:53
Blogg/Hemsida: http://livelysunflower.blogg.se
Musse - mamma till Lina Skriver:

Sprutor såhon skall bli snäll! Nej då, snällare o hjälpsammare tjej förman leta efter ( efter mor sin)

Svar: alltid snäll kan inte bli snällare =)
Lina Dolk

2012-06-21 | 16:15:04





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0