Svar

Fyller på frågor och svar om det ramlar in flera :D

Fråga: Vilken av hästar tycker du passar dig bäst?
Svar:
OJ OJ! Han är magisk, jag är så stolt att ha en häst som honom. Han har lärt mig RIDA och kämpa varje dag. Det kräver så mycket träning och fokus för att kunna styra runt honom.

Fråga: Vilket är det bästa häst minnet du har?
Svar:
Hehe blir OJ OJ på denna fråga med, när jag kvalade till SM på vårt första försök på nationellatävlingar. Jag grät av lycka :P Att nå den där magiska 64% gränsen satt som en smäck! Men jag har otroliga minnen med alla mina fina. De är speciella allihopa <3

Fråga: När slutar du skolan? Jag slutar nian imrn :D woopwoop :))
Svar:
Det var väl fusk, tidigt ni slutar! Jag slutar när solen kommer fram igen ( kommer inte ihåg datumet haha)


Fråga: Skall ni börja ta fler hästar på träning till er? Hur länge skall Nido vara hos er? Finns det en Pokemon som heter Nidorino? ;DD Bästa bloggen :)!
Svar:
Vi tar emot när det finns plats, och nu på sommaren finns det eftersom att ett gäng är ute på nätterna och inne på dagarna medan de andra går tvärtom. Nido ska vara här i 5 veckor, 1 vecka har redan gått. Vet faktiskt inte om det finns någon pokemon som heter det haha. Kul att DU gillar min blogg!



0 Kommentarer till "Svar"






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0