Transport!

Har fått mer frågor om transporten!

Vi ska allså lämna in den och får ut en ny, den är allså inte till salu.



Först hade vi detta släp ifrån UME, det var super! Men min gamla b-ponny slängde sig ut så det var farligt både för honom och för oss. Så vi bytte till den vi har nu!


Och det släpet vi har vi tycker jag ännu bättre! Men den är nu två år gammal och det är nu vi kännar mest på att byta in den. Det har även trasig ruta, men man kan ju fortfarande använda trailern.


Så när vi åker ner till Ponnyderbyt byter vi transport i Skåne. Till en sån som vi har nu fast till en nyare modell!

  


2 Kommentarer till "Transport!"

Linnea Skriver:

Vems fel kan den trasiga rutan vara...? Inte min ponni i alla fall, hehe! ;)

2012-06-11 | 15:06:52
Blogg/Hemsida: http://linneaphilipson.devote.se
Emma Skriver:

Vet inte om du har så jättebra koll på detta men kan ju fråga! För massa årsen hade vi en liten tävling inom min grupp i dressyr! Jag fick 173 p och var bäst i gruppen (hehe ;)) Men jag har tappat bort protokollet så jag undrar om du vet UNGEFÄR hur många procent det var! Och som sagt, det var MASSA årsen! ;)

2012-06-11 | 16:52:39





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0