4 a

Sista ritten är gjord och jag slutade på 65, 44% och hamnade på en 4e plats. Jag och 3an Moa Södergren red ihop exakt samma poäng, men eftersom man inte får sluta lika så kollar de bedömningen där nere och Moa låg högre där. Rätt konstigt att man kan rida ihop exakt samma poäng när det är tre domare som dömmer så många bedömningspunkter!

Natalie Ekroth på Milady G har varit den bästa i kategorie C, två fina segrar! Även Märtha Nilsson på Ronaldo har haft en bra helg med placering i varje start hittills. Jag hade bara anmält mig till tre klasser, rider alltså inte sista klassen idag utan väljer att åka hem.  Fick med mig en 2a plats, en 3e och en 4e på mina tre starter!

Över det stora hela är jag mycket nöjd med OJ OJ, vi har några misstag som har dragit ner men vi har gjort stabila ritter över SM kvalgränsen och det är bara smålir som måste tränas på. Vi har liksom fått de stora bitarna att falla på plats, nu kan vi bara bli ännu bättre! Är taggad för att komma hem och träna för att bli ännu farligare med min fina fina OJ OJ!

Vi Årsta- Runstens ryttare har gjort bra ritter och har placerad oss högt, detta bådar gott inför kommande lagtävlingar!

Bilder kommer upp ikväll som är tagna med systemkameran!

image description


0 Kommentarer till "4 a"






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0