Dagen!

Nu ska jag ta och städa lite eftersom att jag inte kommer att hinna med det senare i veckan eller nästa helg då vi åker till Sundsvall ;)
Så jag ska ta och dammsuga och bäda rent och plocka lite, inte alltid så kul men det måste göras så som det ser ut nu! ;) Hehe

Efter det ska jag ut i det fina vädret och rida ett ordentligt dressyr pass på Ove och Casanova på banan! :D
Oj Oj ska också gå hårt idag! Jag och mamma åker till Emelie och tränar senare idag och efter det åker jag till Malmköping och hjälper Linnea P och Indra då de vill börja tävla dressyr, tummen upp! ;) 

När jag kommer hem så blir det att kolla in Ponnyakuten om jag hinner och sätta mig med alla läxor jag har "RÅKAT" glömmt ;) Tur att jag har en mamma som är lärare som kan hjälpa mig! 


Nu på med städhandskarna! 



 


1 Kommentarer till "Dagen!"

Josefina Skriver:

Vad är dina mål i Sundsvall? :D

2012-03-11 | 21:10:12





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0