Eskilstuna 1 maj

Wihooo Mamma hann anmäla mig till Eskilstunas nationella tävlingar som går den 1 maj. Oj Oj är det som gäller i de klasserna, men de har även kval för ungponnier så Casanova ska gå bland 6 åringarna och Ove för 5 åringarna. KUUUUL!

Nu genast när man har en tävling inbokad så sätter man genast ribban högre på träningarna. Ska bli roligt, härligt med tävlingar så man skärper till sig ;) Ska bara tala om det för Ove också så han vet spelreglerna ;)



3 Kommentarer till "Eskilstuna 1 maj"

Emma Skriver:

Kul! Lycka till med alla!

2012-03-22 | 15:44:21
Alva Skriver:

Vad kul!! Jag ska också dit med mina två hästar, men jag blev reserv med d-ponnyn... :)

2012-03-22 | 20:58:44
Blogg/Hemsida: http://livelysunflower.blogg.se/
Julia Skriver:

Hej Lina!



Vad kul! Ska även också dit, Lycka till med alla! Ska du åka och mäta Casanova i år? Jätte bra blogg!



//Julia

2012-03-22 | 21:44:55
Blogg/Hemsida: http://youngrider.bloggplatsen.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0