Filmkamera!

Jag fick order ifrån min tränare Emelie att vi måste ha en filmkamera med på tävlingar!
Och jag håller absolut med henne!

Då kan jag själv se vad det var som var bra och vad som var dåligt som man ska ändra på tills nästa start och även kunna jämföra ritter och se utvecklingen och även visa Emelie så att hon vet vad det är vi ska träna på! 

Vi tar ju alltid kort, men det är inte samma sak!


Så nu frågar jag er hur ni brukar göra och om ni vet någon bra filmkamera till bra pris, det behöver inte vara en superduper kamera med ändå en med bra kvalite! ;)


Hjälp tack! ;)


2 Kommentarer till "Filmkamera!"

Jessica Skriver:

Jag vill precis som du gärna köpa en filmkamera att ha med på både träning och tävling för att utveckla min ridning. Dock så har jag inte något tips på någon bra men när du har hittat en bra så kan du väl säga till? ;)



Kram

2012-03-12 | 00:30:29
Blogg/Hemsida: http://mylifebyjessica.bloggplatsen.se
Alva Skriver:

Vi har filmat när jag har tidigt sedan jag red shettis :). Vi filmar på varje tävling, så man ser vad som behöver tränas på. Vi har en Sony som är både kamera och filmkamera. Jättbra kvalité är det på både bilden och filmen. Dock vet jag inte vilken modell det är, men den är grå och mindre än en systemkamera.

2012-03-14 | 07:37:09
Blogg/Hemsida: http://livelysunflower.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0