Flera

Flera bilder från idag, han var verkligen pigg och jag fick tänka på att inte bli för stark i handen utan att hela tiden hålla hans fokus uppe genom halvhalter och övergångar. Hade det blivit en dragkamp hade han vunnit iaf, betydligt starkare än mig och det hade inte blivit en bra träning idag isf =) Känns rätt bra nu inför tävlingen, vi har kommit igång men det ska bli skönt att få oss en hård igenom körare på torsdag för Emelie. 

 



4 Kommentarer till "Flera"

Klara Skriver:

Inläggen har hoppat jättekonstigt och ex det inlägg du skrev om slöjden ko. Efter du skrev om ridpasset haha!

2012-03-13 | 20:03:53
Fia Skriver:

Vad fin han är!

Jag har bara en fråga till dig. Du sa att du skulle raka Ojoj. Jag har hört att man ska raka hästen innan februari för att det ska bli snyggt, stämmer detta?

Jag är inte så duktig på att raka hästar så jag frågar dig som kan :D :D

2012-03-13 | 20:38:03
Stina - SODRESSAGE.SE - Vinn ett BR schabrak Skriver:

Han var riktigt läcker i rött!

2012-03-13 | 22:08:17
Blogg/Hemsida: http://sodressage.se
M_N Melinda Skriver:

snyggt med det röda. det lyser ju verkligen upp!

2012-03-16 | 22:45:50
Blogg/Hemsida: http://munderstreckn.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0