Guldstjärnor!

Idag delar jag ut en varsin guldstjärna till Ove och Casanova!

Ove: Han var PIGG men lyssnade ändå på mig och var följsam. Något som jag som jag jobbar mycket på nu är att han inte ska "dyka" i avbrotten.

Casanova: Han var lite stel i bogarna så jag gjorde mycket lösgörande och vips så blev jag en gummiboll! :D

Elin var snäll och red igenom Oj Oj då hon jobbade kväll och han hade sköt sig bra! :D
Fina hästar!


Svar På Tal!

Ifrån: Anonym
Vad ska du ladda till?

Svar: jag laddar ínför en mysig helg med hästarna hemma på gården! :)


1 Kommentarer till "Guldstjärnor!"

Klara Skriver:

hej! bra blogg!

Är inte så superbra inom ridningen och undrar då hur man gör ett galoppombyten? skulle bli tacksam om du förklarade ganska "enkelt"!

2012-03-01 | 21:41:51





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0