Pannband

Jag måste köpa ett nytt pannband till Casanova, han har haft sitt hela livet ;) Han är värd ett nytt!

Det finns tre stycken jag funderar på, är det någon av er som har nårga förslag på snygga pannband? :)


Ett pannband med 7 rader bling bling. ( Silver )


Ett pannband med 1 rad stora pärlor, finns även på bilder ovan till höger.


Eller ett pannband med två rader stora pärlor. ( Har ju det på Oj Oj )


Alla bilder ifrån google!


2 Kommentarer till "Pannband"

Lk Skriver:

3-an var sjuukt snyggt!! (det med 2 rader med större stenar) :)

2012-03-29 | 22:11:41
Alexandra Skriver:

Hej! Angående pannband så har jag ett nytt OS, Otto Schumacher pannband till salu för halva nypriset. Det är lätt svängt med svart läder och blåa och vita swarovskistenar om vart annat. Låter det intressant kan jag maila över bilder. Svara gärna på mailadressen som är angiven om du är intresserad. :) Med vänlig hälsning, Alexandra

2012-03-30 | 05:39:50





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0