Planering

Mina tre ponnier har ju fått stått åt sidan både idag och igår nu när Elin har tävlat. Så är det ibland och det får man ta, kul att vi kan hjälpa varandra!

Imorgon är det fullt upp som vanligt, jag måste sluta tidigare då jag ska ta spruta för getingar och sedan fixa tandställningen, det är något konstigt med den som skaver. Men jag är hemma strax efter 12 då ska jag rida Casanova medan Elin longerar Casanova, sedan tar jag OJ OJ när jag kommer hem igen. Gäller att planera, då tjänar man inte lite extra tid!

Nästa helg drar jag till Sundsvall med OJ OJ! :D Längtar!

image description



1 Kommentarer till "Planering"

Alva Skriver:

Det var värst vad du tog sprutor. Ush fy!

Jag svimmar VARJE gång jag ska ta/har tagit en spruta! Funderar t.o.m att hoppa över cancer sprutan... Jag vet, jag är lite mysko ibland

2012-03-07 | 16:04:18
Blogg/Hemsida: http://livelysunflower.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0