Tips?

Igår var jag tvungen att plocka undan i sadelkammaren igen. Jag fattar inte hur det kan bli så stökigt så fort?

Någon som har ett tips hur vi kan få mer ordning?

I sommar vill jag göra i ordning där. Jag ska måla, rensa mellan täcken och schabrak allt ska ha sin EGEN plats och sätta upp namnskyltarna som vi beställde förra året ;)

När jag ändå höll på att städa la jag ordning en outflit till Elin och E-type som ska träna imorgon. Och eftersom hon har lite tid nu när vi är borta så sparade jag några minuter iallafall ;)
Ni vet schabraket som jag köpte förra veckan? Det var för stort :( så Elin fick det!



1 Kommentarer till "Tips?"

Moa Skriver:

Jag frågar ännu en gång bart du köpt dina stövlar eftersom jag än inte fått något svar! Kram kram :)

Svar: http://m.ridingboots.vpsite.se
Lina Dolk

2014-04-07 | 18:11:00





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0