två

Fråga: När du tränar för din syster Elin, blir ni aldrig osams då? Är det inte svårt ibland att alltid "lyda" henne?

Svar:
Alltså visst kan vi bli osams ibland, men det är väldigt sällan. Om vi blir det är det oftast för att vi är stressade eller hungriga :P Men som sagt sällan. Vi gör detta tillsammans och vi hjälper varandra. Elin vill verkligen att jag ska bli bra och följer jämt med mig på tävlingarna!Vi´har samma syn på hur vi vill ha det i stallet och vi planerar hela tiden just för att allt ska rulla på utan problem! Två är starkare än en!



2 Kommentarer till "två"

Mia Skriver:

Jag förstår det :) jag är lite sugen på rött åt min häst också :)

2012-03-13 | 21:53:40
Blogg/Hemsida: http://Mwdressage.se
Emma Kjellin Skriver:

FIN BILD!! :) <3

2012-03-15 | 11:23:03





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0