Vasaloppet!

Jag och Elin sitter och äter frukost samt kollar på vasaloppet! Kul att se starten när det är så pass mycket folk som ska starta på samma gång.

Jag tror själv att det är väldigt bra att träna något annat utöver ridningen för att hålla igång kroppen och bli stark. Förrut spelade jag fotboll, men var tvungen att sluta då jag inte hann med. Nu har jag ju idrott i skolan så jag får ju lite träning utöver ridningen, sedan åker jag lite längdskidor samt springer ibland.
Tränar ni något annat än ridning?

image description


2 Kommentarer till "Vasaloppet!"

Ida Skriver:

Jag springer och tränar "styrketräning" typ 3-4 ggr i veckan :)) o så rider jag varje dag:)

2012-03-04 | 09:49:30
Jessica Skriver:

jag gymmar en gång i veckan för att stärka mig och så försöker jag träna kondition 1-2 gånger i veckan för att orka mer! :)

2012-03-04 | 12:03:50
Blogg/Hemsida: http://puzzleofmyheart.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0