Hur jag smörjer mina stövlar inför tävling



3 Kommentarer till "Hur jag smörjer mina stövlar inför tävling"

Emma Skriver:

Du bor ju på värsta dröm stället! Du har Sveriges finaste ponnysar, bor typ 10 meter från stallet, din syster har en hundvalp, du tävlar på höga klasser, du har utbildat/utbildar flera otroligt fina ponnys och allt verkar som om det bara flyter på hemma hos dig! Men jag har en fråga! Använder du stövlarna du har och tränar i hemma eller använder du dig av andra? Dom såg riktigt sköna ut att ha på sig!

2012-05-06 | 09:17:03
Emma Skriver:

+ att ni har flera hundar till!

2012-05-06 | 09:18:17
Anonym Skriver:

Varför använder du inte skokräm och sedan borstar upp dem? Blir mycket snyggare!

2012-05-08 | 15:00:53





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0