Jag lottar ut!

Jag har ett SVART hårnät gjort av pärlor här som jag tänkte lotta ut här på bloggen!
För att kunna vinna denna, kommentera inlägget med en motovering varför just du vill ha den!
Glöm inte att skriva din mail!

Kör hårt!




bilder ifrån google


4 Kommentarer till "Jag lottar ut!"

Evelina Skriver:

För att jag har ljust hår och de skulle va snyggt med ett svart hårnät då ! :)

2012-05-21 | 07:47:06
Hanna Skriver:

Jag skulle vilja vinna det eftersom jag just nu ligger i startgroparna till att börja tävla. Har för tillfället inget hårnät, och det är inte heller något jag direkt har råd att lägga pengar på, därför vore det väldans fint att vinna det. Plus att en riktig hejardressyrryttare har ju hållt i det, det måste ju betyda tur! haha :D



Jag är ingen hejare på motiveringar, men den funkar ju! :D

2012-05-21 | 09:50:01
Blogg/Hemsida: http://dressyrfux.blogg.se/
tanja Skriver:

jag skulle vilja vinna det då jag just nu är ute och tävlar och skulle behöva ett hårnät, så att det ser snyggt å prydligt ut :)

2012-05-21 | 15:32:01
Blogg/Hemsida: http://ttanjajohansson.blogg.se/
Matilda Skriver:

Jag skulle vinna då jag är en tävlingsryttare med höga ambitioner som du ;) Jag har haft otur med mina ponnys som har blivit sjuka :( Men snart är jag igång med tävlingarna och då ska du få se ditt hårnät på en massa tävlingar :D Jag har inget hårnät som passar till min donut och därför vore det perfa med ett nytt (jag är blond, passar super då)



älskar din blogg<3

2012-05-21 | 20:39:01





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0