val

Fråga: Din blogg är så härlig och bra ! :))
Men du går ju på konfirmationen ju, men varför är inte du på Gotska Sandön den här helgen tillsammans med din konfirmand grupp ?
Ha en bra helg :)

Svar:
Tack kul att du gillar den!
Ja det är trist att det krockar med denna helg. Men jag fick välja själv vad jag helst ville gå på, och då valde jag att tävla i helgen när Mantorp har nationelltmeeting. Valet var inter svårt alls, jag väljer ju alltid hästarna först :) Men det hade varit väldigt kul att vara med min grupp och de har säkert superkul!
När man har hästar ställs man ofta mot olika val, det är ofta man får hoppa över saker att göra för att just tävla/träna. Men jag älskar det jag gör som ni märker och mitt val är att tävla och satsa mot toppen!



0 Kommentarer till "val"






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0