100% glädje

Denna bild säger mer en 1000 ord! Jag stod och kollade på procenttavlan när sista ryttaren red, hon som hade vunnit dagen innan och vann guldet. Jag såg att jag skulle vinna med några % marginal och inte för ens resultatet började blinka vågade jag tro att vi vunnit!

Allt släppte, jag hade varit spänd innan ritten och stressat upp på Casanova. Och hann precis se de två sista ritterna som var kvar i Oj Ojs klass!

Denna dag kommer jag aldrig att glömma! <3



5 Kommentarer till "100% glädje"

Emma Skriver:

Du är så JÄKLA duktig! Så jävla bra! Haha ursäkta men ÅHHHHHHHH vad du e bra!

Svar: haha vad snäll du är, ajg jobabr på det =) kram!
Lina Dolk

2012-11-23 | 19:37:53
Ebba Skriver:

Du är så jävla duktig! Du är min förebild och jag älskar din blogg! <3

Svar: tack ebba, snällt av dig!
Lina Dolk

2012-11-23 | 20:22:00
Sandra Skriver:

Den vinsten var du värd! Önskar att jag en dag får stå på prispallen kanske tillsammans med dig.

Svar: Tack snälla! det hoppas jag att vi gör :)
Lina Dolk

2012-11-23 | 21:56:58
Blogg/Hemsida: http://motosidressyr.blogg.se
Alice Skriver:

Jag började nästan också gråta ;) så kuuuul!! <3 snygg bild förresten!

Svar: haha ;) PUSS!
Lina Dolk

2012-11-24 | 08:27:47
Blogg/Hemsida: http://systrarnacarlsson.devote.se
lisa Skriver:

Jättekul att se lite "bakom kulissen" bilder!:)

Svar: kul att du gillade det=)
Lina Dolk

2012-11-24 | 09:24:20





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0