Frånvaro, oanmäld eller anmäld?

Hej!

Nu är jag tillbaks här igen, med värsta blogglusten :D har känt att alla har klagat på vädret idag, så det ska jag undvika! Nu ikväll när jag fodrade hästarna var det massor med snö, ja jag blev glad! Bort med lera och fram med lite nytt vitt fräscht snö! Dock återstår det att se hur länge den ligger kvar ;)

Jaja, denna dag har rusat förbi, kändes som att jag nyss gick upp. Först utsläpp sen skola, träning, mys i stallet och lite plugg på det!

Träningen med Ove gick hyfsat, jag har nog varit lite hemmablind senaste tiden. Så det var bra att komma till Emelie igen med lillkillen! Kan ta det mer i ett annat inlägg ;)

Fixa och dona lite i stallet sen också och det kändes som att jag skulle kunna hålla på länge idag! Hästarna var på bra humör, stora snöflingor svävade sakta ner och stallhundarna var såklart med och lekte!

Imorgon har vi biologiprov så nu ska jag läsa på lite om det. Får se hur många mer inlägg det kommer idag. Men jag har några planerade i huvet så jag ska bara få tiden att sätta mig ner och skriva.

Detta inlägg var lite om dagen, väldigt oplanerat inlägg. Jag lät bara fingrarna följa hjärnan och bilda ord och meningar!



1 Kommentarer till "Frånvaro, oanmäld eller anmäld?"

alice carlsson Skriver:

Snygg bild :D

Svar: ;)
Lina Dolk

2012-11-29 | 08:43:15
Blogg/Hemsida: http://systrarnacarlsson.devote.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0