Ismer hit och dit..

Just nu är jag trött på alla ismer, första världskriget, kärnkraftverket i Japan och om någon nämner Nya Zeeland så spyr jag! Och att vandra 1000 år i religonen är inte heller det roligaste... Phuu jag förstår inte hur det kan vara på mycket i skolan just nu!
 
Det går i perioder, ibland är det helt lugnt och ibland får man verkligen känna att man lever.. jag längtar så till mars/april då vi BARA ska står på scen och jobba med våran musikal!! Så himla roligt, släppa allt i skolan för ett tag!
 
Nu innan betygen sätts (den 16/12) så är det såklart mycket, men efter det ska vi ut på praktik en vecka! Får se vart jag hamnar då, jag föreslog hemma i stallet men de gick dom inte med på?! konstigt höhö..
 
Nej nu blev det för mycket SKOLprat! Tillbaka till hästvärlden.
 
Kilian var pigg och glad idag, dock han det bli ganska mörkt så jag tog bara en snabbis i skogen och sen var jag mer ute på vägarna.
 
På söndag åker jag nog till Brolöten, kul! Har inte träffat Emelie på ett tag nu när hon har varit i Holland. Och jag kan passa på att säga grattis till vinsten med Briman i Helsingborg!
 
Haha jag och Briman 2007 i Falstebo! Kolla in mina händer och hans käke! Nu kanske ni förstår hur stooor han är, helt galet hur snäll han ändå är. Han skulle kunna göra vad han vill med oss då vi inte har en chans att säga emot.
 
 


2 Kommentarer till "Ismer hit och dit.."

Anonym Skriver:

Underbar bild! Har ni fler från falsterbo! Du får ta med datorn på söndag!! :)

Svar: massor!!=)
Lina Dolk

2012-11-23 | 10:06:14
Emelie Skriver:

Emelie som skriver ... ;)

Svar: ;)
Lina Dolk

2012-11-23 | 10:06:42
Blogg/Hemsida: http://blogg.agria.se/emeliebrolin/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0