några frågor

Frågor
vilka bloggar läser du? Svar: Läser många! Men jag läser alltid dresyrmupparnas och min tränares blogg. Tittar ofta in i bloggar som kommenterar i min också, lite nyfiken av mig ;)

vilket märke på schabrak tycker du är de bästa? Svar: BR! Bra passform och snygga färger som sticker ut, lindorna därifrån är väldigt bra också.

hur gammal var du när du börja rida? Svar: Fick min första häst när jag var 4 år, Viggen hette han :)

svart eller brun utrustning till hästen? Svar: Svart är snyggast tycker jag. Men bruna hästar är väldigt fint i brunt. Smak sak, alla tycker olika :)

har du någon pojkvän? Svar: Nej

vad har du för musiksmak? Svar: Oj lyssnar på allt, men pop!

vilka kändisar tycker du är heta?(typ 1D): Oj Oj är rätt het ;) höhö

kollar du på x-factor, vem hejjar du på i så fall? Svar: Jag kollar varje vecka, om jag inte somnar i soffan ;) Av de som är kvar så blir det nog Maries gäng :)


0 Kommentarer till "några frågor"






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0