Pizza och beck!

Ligger i soffan framför Beck nu, har ätit pizza med familjen och är riktigt trött nu. Att vara i stallet ifrån 06-19 tar på krafterna :) Men det är bara roligt.
 
Imorgon kommer jag sluta vid 13, så då hinner jag träna alla hästar ordnetligt, sedan på tisdag är det studiedag så det blir två dagar hårdträning. Jag gillar att rida igenom hästarna ordentligt två dagar efter varandra och sedan ta en skogstur med dom. Det funkar bra för min del :)
 
Hoppas ni har haft en bra helg, annars är det bara att ta nya tag inför kommande vecka.
 
Det kommer att komma ett inlägg där jag ställt frågor till Miranda som ska tävla ponnyküren i globen, hoppas ni kommer gilla det :)
 


1 Kommentarer till "Pizza och beck!"

Alice Skriver:

Åh jag ska dit :D

Svar: kul!=)
Lina Dolk

2012-11-27 | 11:00:56
Blogg/Hemsida: http://systrarnacarlsson.devote.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0