ridhus

Jag tror att alla ryttare som mig inte har tillgång till ridhus är glad för varje dag som går att det inte har blivit för kallt ännu! Jag är överlycklig att kunna träna på bana ännu och det är faktiskt redan så pass som den 12e november!
Hoppas på nästa vecka också! :)
 
Ni med ridhus kan vara lyckligt lottade att kunna sticka in dit när det blir minusgradet och banan är för hård att träna på.
 
Detta ridhus kunde få stå hemma hos mig ;) Tog bilden ifrån googel.
 


2 Kommentarer till "ridhus"

Maja Skriver:

Vi lastar och åker till ridhus ungefär 2 dagar i veckan när det behövs eller till träningar. :)

Svar: ja det är ju så man får lov att göra =)
Lina Dolk

2012-11-12 | 21:19:46
Blogg/Hemsida: http://majawallstrom.blogg.se/
Kajza Skriver:

Vi är ganska lyckligt lottade som har 2 uppvärmda ridhus på våran ridklubb, 10 minuters promenad ifrån stallet... LYX, man vet ibland inte hur bortskämd man är... ;-P

Svar: fy det var lyx det! =) härligt för er.
Lina Dolk

2012-11-13 | 11:35:58
Blogg/Hemsida: http://dumlesdagbok.blogg.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0