Sir O!

Vet du någon som letar efter en fin ung b-ponny? Ove har väldigt mycket i sig och han vill till toppen. Annonsen hittar ni här: http://hastmarknad.hastnet.se/sok/annons.php?aid=666997&inriktning=4&typ=10
 
OBS! Han lånas ej ut endast försäljning. Annars kommer jag tävla han nästa år också med satsning på Falkenberg!
 


4 Kommentarer till "Sir O!"

Malin Skriver:

Men var han inte redan såld?

Svar: nej =)
Lina Dolk

2012-11-30 | 17:34:45
Jennifer Skriver:

Han är såå fin! Var själv nere i falkenberg och tävlade på championatet. Led verkligen med er som red tidigast på dan :( men grymma och tappra var ni!!

Svar: haha ja fy så det var! tyckte så synd om alla faktiskt, det var inte roligt. Hoppas det gick bra för dig!
Lina Dolk

2012-11-30 | 18:43:12
Thilda Skriver:

Hej!

I vilka klasser tävlar du Ove? Tänkte på eftersom att du är 15 år, har själv en b-ponny (är också 15 år) och vet ej om jag får tävla eller inte. Tävlar du mot c-ponnyer eller utom tävlan? Du kan kanske ta det i ett inlägg ifall det är fler som undrar :)

Kram

Svar: utan tävlan får jag rida, sedan falkenberg på riktigt! =)
Lina Dolk

2012-11-30 | 20:28:22
Blogg/Hemsida: http://vickelbyponny.blogg.se
Johanna Skriver:

Men du får ju bara tävla honom detta året också.

Svar: utan tävlan får jag tävla hur mycket jag vill, sedan får jag starta på riktigt i falkenberg=)
Lina Dolk

2012-12-01 | 13:23:09





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0