1 månad

Nu är det bestämt att om allt går bra på besiktningen så kommer Ove att åka ifrån oss vecka 44, då har den nya tjejen lov och kan ägna all tid åt Ove.

Jag tycker det är väldigt viktigt att man lämnar över hästen då den nya ägaren verkligen känner att den har ledig tid avsatt, annars tror jag mer på att vänta en vecka till. Att få hästen att känna sig trygg och ompysslad är vad den behöver i ett nytt stall.

Vad fort det går nu med försäljning, Casanova och Ove månaderna efter varandra. Det känns tufft :/ men det är bra hem de kommer till.

Men allt kan hända fram tills man har skrivit på papprerna. Så Ove är inte såld ännu, utan besiktning väntar.

Jag kommer starta två klasser på Ove i helgen, LB och LA. Sedan ska han vila en vecka då han har gått tufft ett tag, det förtjänar vår lillkille.

Här är en bild på tjejen som red idag :)



3 Kommentarer till "1 månad"

Anonym Skriver:

Perfekt storlek ser det ut som! gud så söta! :D

Svar: ja storleken är perfekt! =)
Lina Dolk

2012-10-04 | 14:30:44
Emelie Skriver:

Kan inte du lägga ut en film när du rider dressyr på Ove? Det skulle vara jätteroligt att se då han ser så fin ut på bilderna!

Svar: det ska jag försöka ordna :)
Lina Dolk

2012-10-04 | 17:11:19
ulrika johansson Skriver:

Hej! Undrar om Sir Owen fortfarande är till salu?

Svar: hej. nej inte just nu...
Lina Dolk

2013-07-07 | 09:54:11





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0