Älskade lovdagar!

Idag tillbringade jag hela förmiddagen i stallet. Började med att rida alla.

Oj Oj: red ut på honom med Elin och E-type som jag nämnde tidigare. Jösses, jag får nypa mig i armen för att förstå vilken talang som JAG och PAPPA står som ägare på! Helt otroligt, och jag tackar mig själv varje dag att jag hittade annonsen och att jag tvingade med Elin och pappa till Norge! Elin var då inte så svår att övertala ;) Bara över en uteritt så svävar han fram, alltid lika glad och positiv!

Ove: Han skulle också ridas ut idag, men eftersom att banan inte var frusen så tar jag skogen imorgon. Han var också så galet fin idag! Jag tränade mycket på att öka och minska steglängden i skänkelvikningarna och travökningarna så att han stärker sig och kan ta i mer och mer desto starkare han blir.

Kilian: Han var pigg och glad och sköte sig riktigt bra efter att ha vilat över en månad! :) detta kommer att bli super!



2 Kommentarer till "Älskade lovdagar!"

Stina Skriver:

Hej!
Älskar verkligen din blogg! Jag undrar bara vad Ojoj hade gjort innan du köpte honom? och kan du inte göra ett inlägg om hur du får svasarna så vita?

Svar: Svarar i inlägg!
Lina Dolk

2012-10-31 | 06:20:56
Vendela Skriver:

Tycker du är sjukt duktig på att både blogga och rida!! Men jag undrar vem är Elin? Syster? Kram

Svar: tack snälla! det är min storasyster :) kram
Lina Dolk

2012-10-31 | 23:37:00
Blogg/Hemsida: http://vendelawikenholm.blogg.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0