Casanova <3

Jag saknar dig älskling och tänker på dig varje dag <3
 


2 Kommentarer till "Casanova <3"

Maja Skriver:

Riktigt fin bild. Tänker på er !

Svar: <3
Lina Dolk

2012-10-18 | 20:18:04
Blogg/Hemsida: http://majawallstrom.blogg.se/
Tilde Skriver:

Hej!
Allt är bra med Casanova.... Han är fin och nu på söndag så ska jag tävla i Enköping <3 han är lite busig i bland när jag fattar galopp så kan han bocka och sparka backut men det är bra kul och han gör det för att han är glad:):) mamma ska ringa om att vi ska prova ut en sadel<3<3 du får gärna komma och rida honom om du vill<3

PS: önska dig all lycka med Ojoj i framtiden<3<3
//Tilde och Casanova

Svar: HEJ Tilde!Åh vad jag kommer hålla tummarna på söndag för er! Hör av er direkt hur det går!
Haha busiga Casanova! =) Snällaste hästen med glimten i ögat.

LYCKAT TILL!
KRAM!
Lina Dolk

2012-10-21 | 16:34:04





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0