Iväg

Nu sitter vi i bilen påväg till tävlingen, känner mig lagom taggad och Ove såg nöjd och glad ut när vi lastade :)

Det dåliga idag är att det är cirka 1 timme mellan starterna, det gillar jag inte. Jag vill kunna lasta in mellan starterna och att Ove ska få återhämta sig ordentligt i mellan starterna. Speciellt eftersom detta är första gången vi låter han få gå två klasser på 1 dag.

Jag kommer rida fram lite längre till första starten, och sedan till andra ska jag rida kortare och endast rida igenom La rörelserna.

Hoppas ni håller tummarna för mig eftersom detta blir min sista start på honom. Jag hoppas på att få avsluta med en bra känsla.



2 Kommentarer till "Iväg"

anneli Skriver:

Lycka till Lina! det kommer att gå jättebra :)

2012-10-07 | 08:59:22
Maja Skriver:

Lycka till ! :)

2012-10-07 | 10:37:04
Blogg/Hemsida: http://majawallstrom.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0