känslan = wow!

Tränade dressyr på Ove imorse, och jösses så fin är just nu! Jag sa till Elin när jag kom upp till stallet igen, VARFÖR ÄR HAN INTE STÖRRE! Hehe ja jag vill så gärna ha kvar honom men det går ju inte att ha kvar denna fina ponny för att träna på hemma, jag blir för stor samt att han förtjänar att ta sig själv samt en ny ryttare till toppen.
 
Vi tränar just nu mycket på skänkelvikningarna, det andra rullar på riktigt bra. Nu har han gått två dagar dressyr så imorgon blir det en mysig tur i skogen. Ska försöka hinna klippa han imorgon också. Vill få alla hästar riktigt kortklippta nu innan den riktiga kylan kommer så de hinner vänja sig lite.
 
 


0 Kommentarer till "känslan = wow!"






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0