Läsare

Frågor som kommit in under kommentarerna:
 
Hej!
Tummen upp för din blogg, så himla inspirerande och rolig:) läser den varje dag!ibland mer,hihi;)
Svara gärna på min fråga:
Hur många sidvisningar/unika besökare har du? Cirka 550 st unika per/dag och runt 1200 sidvisningar
Hur fick du dina läsare att börja läsa :)? Tror min blogg lockar då jag tävlar flera hästar på olika nivåer, alltid kul att följa ekipage som tävlar (tycker jag själv) samt att jag tipsar om saker. Linn (dressyrmupparna) har ävenn länkat mig och det drog läsare, tack Linn! Men jag vill ju komma över 1000 unika! Så hjälp mig med det ;)
Ps, kolla gärna min blogg: Kollar in din bloggen direkt =)
 
Roligt att du gillar min blogg och det jag skriver! KRAM LINA
 


2 Kommentarer till "Läsare"

Maja Skriver:

Så fin bild ! :)

Svar: tack =)
Lina Dolk

2012-10-23 | 18:51:11
Blogg/Hemsida: http://majawallstrom.blogg.se/
Louisa Skriver:

Super fin bild! :)

Svar: tack =)
Lina Dolk

2012-10-23 | 19:13:51
Blogg/Hemsida: http://louisaweiborg.blogg.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0