Sitsträning

Elin tränar sitsen och har därför slängt upp stigbyglarna. Samtider som hon gör det så går etype som en klocka

Sitter man rätt och inverkar rätt ifrån sätet så går hästen bra, skumt va?;)

Jag tror att samtliga ryttare behöver ha mer sitsträning. Hur ofta tränar ni just på det?



2 Kommentarer till "Sitsträning"

Ebba Skriver:

Hej lina! Har fått min häst nu :) kan "hyra" dig för en dag typ med häst mys och att du tränar mig på Lipton! Skulle va roligt för du är så duktig + min idol :)) kram

Svar: vem vet det kanske skulle kunna fungera =) kram!
Lina Dolk

2012-10-21 | 18:59:16
Ebba Skriver:

Hej lina! Ny har jag fått en häst! Finns det möjlighet att låna dig för en dag och ha det mysigt med hästarna och att du tränar mig lite!? Kram

Svar: lycka till glömde jag skriva ;)
Lina Dolk

2012-10-21 | 19:35:28





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0