svansarna

Fråga: Hej!
Älskar verkligen din blogg! Jag undrar bara vad Ojoj hade gjort innan du köpte honom? och kan du inte göra ett inlägg om hur du får svasarna så vita?
 
Svar: Roligt att du gör det!
OJ OJ är köpt som läromästare och kan allt. Han var en av Norges bästa dressyrponnier.
Så jag fick den stora äran att ta över en sådan fin häst, mend et var betydligt svårare än vad jag trodde. OJ OJ är den svåraste ponnyn jag någonsin har ridit. Men när man gör allt rätt så är det en wowkänsla utan dess like! Men oj vad vi tränar och kämpar.  Han är som en storhäst att rida.
 
Jag använder clerasilschampo i svansarna, det är så man får de riktigt kritvita, hjälper super! Sedan massa pälsglans i och sedan gör jag en fiskbensfläta i svansen så den blir stor och lockig :)
 


1 Kommentarer till "svansarna"

Anonym Skriver:

Kan vi få se en video, där du gör en fiskbemsfläta? Kram :)

Svar: ska fixa det!=)
Lina Dolk

2012-10-31 | 19:54:59





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0