Tycker synd om mig själv!

På väg in till tandläkaren nu, dags att sätta dit översta tandställningen. Inte taggad precis, men måste ju få det gjort!
Nackdelen är att jag bara kan äta soppa med sugrör resten av dagen, och eftersom att jag äter som en stor man så får jag svälta ;) haha nej men typ, men nu ska jag inte klaga mer!

Igår kunde jag bocka av en hel del ifrån plugglistan ;)
Hade två redovisningar ett prov och skickade in två inlämningar!

Eftermiddagen tillbringas med mina underbara djur! <3



1 Kommentarer till "Tycker synd om mig själv!"

Frida Skriver:

Stackare, vet precis hur det känns. Vi blir ju snygga sen iallafall:) haha, min åker snart ut dessutom:)

Svar: haha eller hur, alltid något för besväret! Åh vad skönt för dig, hoppas du blir nöjd! =)
Lina Dolk

2012-10-10 | 09:07:27
Blogg/Hemsida: http://dressyrfux.blogg.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0