Brolöten

På söndag ska jag till Brolöten igen! Har inte varit där på ett tag då vi har haft en lugnare period nu efter alla tävlingar. Men på söndag ska jag vara med Emelie i stallet efter lunch, sedan ska jag även rida en lektion för henne, kul!

Det är verkligen kul att få vara med duktiga ryttare i deras vardag hemma i stallet, jag snappar upp tips på allt som fungerar bra, allt ifrån lindning till fordring. Sedan att se duktig ryttare lär man sig massor på! Sedan har jag ju några favoriter i Brolötens stall så som, Briman, King Co ( som jag fick äran att låna förrut) Concept, söta fölungar med många flera!

Min första ponny köptes ifrån Brolöten, Farabella! Sötaste tjejen man kunde tänka sig.



1 Kommentarer till "Brolöten"

Anonym Skriver:

kan inte du lägga ut ridbilder med dig och king ko eller bilder när du var liten och red ? :D eller typ utvecklingsbilder genom alla år?

2012-09-13 | 18:25:07





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0